:

Concert Aniversar ( The Jaguar )

Constantin Garbis e numele lui, are 61 de ani, iarna este instructor de canto-muzică ușoară la Casa de Cultură din Medgidia, iar vara, cel mai autentic vamaiot din România.
Vine în Vama Veche la început de mai și pleacă abia la sfârșit de septembrie.
Toţi rockerii îl cunosc şi îi ascultă poveştile şi melodiile. Vorbim despre Constantin Garbiş, zis Jaguar, este de loc din Medgidia căruia îi place foarte mult să cânte. Şi nu manele, ci muzică rock.
Cine este Jaguar şi cum a devenit el o legendă în Vama Veche?
„Mă trag dintr-o familie de muzicanţi. Din clasa 1, mârâiam primele armonii cu vocea. În Vamă, sunt emblemă. Nici nu se deschide Vama şi întreabă toţi de mine. Am stat lângă ei (turiştii din Vama Veche) întotdeauna, i-am învăţat numai lucruri bune. Am o vârstă înaintată şi dacă am făcut greşeli, am zis să nu facă şi prietenii mei la fel. Ei au văzut în mine un vraci, un fel de indian sfânt. Toţi se adună pe lângă mine, mai ales că sunt un sac de poveşti. Când încep să povestesc, până a doua zi nu se mai satură. Le spun tot timpul ceva bun, nu rău”. În general, persoanele de etnie romă iubesc muzica de petrecere, manelele, însă lui Jaguar îi place rockul. Trupa Cargo este preferata lui. Dar fredonează şi alt gen de muzică, piese pe care le „împrumută” de la artişti cunoscuţi, cum ar fi Ştefan Bănică Jr.
În 1975, Jaguar a suferit un accident în timp ce conducea un motor şi a rămas cu un handicap . Asta nu l-a împiedicat să-şi dedice viaţa oamenilor din jurul lui. Pe unii chiar i-a salvat de la moarte, pe când a profesat ca salvamar, spune Jaguar. În rest, îşi ocupă timpul croind echipamente pentru pasionaţii de motor. Are acasă un adevărat depozit de geci şi pantaloni din piele.

Share this article :

+ comentarii + 1 comentarii

12 aprilie 2021 la 23:58

Un cacat online ...Asa ar trebui sa se intituleze...Cica concert aniversar :-)))
Tu asta care faci reportajul cred ca nu esti in toate mintile boss..
Du-te la doctor boss..Mare reportaj ai facut ..Te compatimesc frate

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2011. Mangalia Online - All Rights Reserved