:

GYURI PASCU & THE BLUE WORKERS- LA BARBĂ NEAGRĂ!!!

IOAN GYURI PASCU & THE BLUE WORKERS Componenta: -Gyuri Pascu: voce,ch.ac. -Vlady Cnejevici: claviaturi,voce -Teo Boar: ch.el., voce Formatia a fost infiintata in 1992 de catre Gyuri Pascu avand o activitate neintrerupta de 22 de ani timp in care au fost inregistrate 12 albume . Cele cateva zeci de piese compuse si scrise de Gyuri Pascu cuprind mai multe genuri muzicale de la reggae, blues,country pana la rock. In repertoriul formatiei se gasesesc si cover-uri, chiar si arii din opere interpretate cu originalitate de Gyuri , Teo si Vlady. PLAYLIST REPERTORIU IOAN GYURI PASCU & THE BLUE WORKERS 1. DIN VINA INSTALATORULUI (m/text Ioan Gyuri Pascu) 2. MI-AM LUAT COLAC (m/t: Ioan Gyuri Pascu) 3. VISAND IUBIRE (m/t :Ioan Gyuri Pascu) 4. TINE TU LUNA (m/t: Ioan Gyuri Pascu) 5. VIATA MEA ESTE VISUL (m/t: Ioan Gyuri Pascu) 6. MI-AM LUAT O PAUZA (m/t: Ioan Gyuri Pascu) 7. AFRICA (m/t:Ioan Gyuri Pascu) 8. LA JUMATATEA VIETII(m/t Ioan Gyuri Pascu) 9. WHEN (m/t Ioan Gyuri Pascu) 10.FREE MAN (m/t Ioan Gyuri Pascu) 11.ALERG PRINTRE STELE (m/t Ioan Gyuri Pascu) 12.IN ORICE CAFENEA (m/t Ioan Gyuri Pascu) 13.NU TE LASA (m/t Ioan Gyuri Pascu) 14.MAGIC (m/t Ioan Gyuri Pascu) 15.CE LIBERI AM FI (m/t Ioan Gyuri Pascu)
Share this article :

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2011. Mangalia Online - All Rights Reserved